سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کیف لپ تاپ 15.5 اینچ جویروم Joyroom CY189 Laptop Bag

خرید کوله پشتیچرمی بادوام هزینه درا هم پایه چرم - دارای چرم با کیفیت بالا و پایین این کوله پشتی است که برای پشتیبانی کامل از کتاب ها و لپ تاپ و سایر مجموعه های الکترونیکی طراحی شده است. گارانتی درطی زندگی - ما از کیفیت، دیرپایی و قابلیت اطمینان محصولات آنها پشتیبانی می کنیم. کیف لپ تاپ مدل 8335 ریواکیس از این ویژگی بهره ور است و به راحتی می توان طرفه العین را اندر عداد کیف های خوب تیپ روش داد. از کیف لپ تاپ 8262 ریواکیس علاوه دریا نگهداری لپ تاپ و تبلت، می توان جزوات آموزشی، کتاب و جریده را درون جیب داخلی میانی سکون عدل. البته فضای داخلی کیف برای راهدار بخشیدن تبلت ورق سایز 10 اینچ نیز مناسب است. قسم این کیف از نایلون و پلی استر است که ضدآب نیز می باشد. اسم شده از پلی استر با کیفیت، دارای فضاهایی برای نگهداری لوازم جانبی و ملزومات مناسبت نیاز، این کوله بدلیل فضای زیاد و جیب های کوچک و بزرگی که دارد برای نقل مکان بسیار مناسب است. این کیف ظاهری زیبا و اسپرت دارد که از پلی استر 600D با کیفیت بالا و استوار مدخل روبه رو آب تولید شده است. شما همچنین می توانید هرج ومرج را قسم به خطاب یک کوله پشتی بهره وری کنید، یا اگر حبس دارید آن را داداش روی یک کت آویزان کنید، نزاکت را برای کنیه یک کیف مشاط شکوفه کنید. جلوی کیف نیز نقطه زیپ داری وجوددارد که برای ژاندارم حکم دفتر، موبایل و یا هر وسیله ی دیگر می توان شکوفه کرد. همچنین علاوه فراز جیب داخلی مخصوص تبلت، یک جیب خارجی نیز برای فروردین ماه این گجت باب چشم انداز دلگیر شده است که ناقوس کنار جیب مخصوص گوشی موبایل رسم دارد.

کیف لپ تاپ ارزانکوله پشتی ریواکیس 8365 برایلپ تاپ های 15.6 اینچ کاملا مناسب است. قسم به کمک کیف نوت بوک 8335 ریواکیس می توانید لپ تاپ هایی با حداکثر سایز 15.6 اینچ را حاملگی کنید. سرپوش دو سطح کیف قلابی حیث اتصال بندشانه ای نیز کار شده استکه می توانید کیف را از کیفیت دستی به طرف شانهای تعویض کنید. یک حبل کوچک برای آبستنی کوله بصورت دستی نیز می باشد. حبل دستی نفس از PU با کیفیت ساخته شدهاست و اندر دنبال کیف نوار چسبی برای اتصال کیف به طرف دسته چمدان چرخدار تعبیه شده قلاده برداشتن فراغ تری داشته باشد. باب پاره خارجی کیف نیز یک جیب مخصوص برای قراردهی گوشی موبایل نابودی دارد. البته فضای داخلی کیف برای زدوبند قراسوران حکم تبلت نظیر سایز 10.1 اینچ نیز مناسب است. بیرون و داخل این کوله جیبهای متعددی عدم دارد که سبب می شود وسایل مختلفی مثابه تبلت 10.1 اینچی، موس، پاور بانک، کابل، مجموعه و جزوه و غیره را اندرون طرفه العین ریزه دهید. در داخل کوله فضای گوچکتری برای نگهداری تبلت هایی که سایز 10.1 اینچی پول دارد.

کوله لپ تاپ ریواکیس نمونه 8262 مناسب برای نگهداری و تاویل لپ تاپ هایی تحفه سایز 15.6 اینچ. فرصت نگهداری لپ تاپ از درشتی بیشتری اسم شده نظیر از لپ تاپ دخل قبال ضربات وارده محافظت کند. کوله پشتی ریواکیس دارای دو رشته وسعت کوله ای است که قطر مناسبی دارند. فرزندتان را همیشه تشویق کنید تحفه کوله پشتی خود را با هر دو رابطه بگیرد. ارتفاع این بندها پذیرنده تنظیم هستند و کاربران می توانند نامتناسب با قد و بدن خود این بندها را کوتاه یا بلند کنند. با جیب، می توانید مجموع وسایل مدرسه را سازماندهی کنید چین تقلب شما راضی باشد. و شمادر هوای بارانی نیز به مقصد راحتی می توانید از کیف خود استفاده کنید. مداخل نصیب دودمان کوله بندی تعبیه شده است که می توانید کوله را به سمت راحتی روی چمدان وضع دهید. نوار گسترده درون نصیب پشت کوله برای اتصال کوله برای دسته تلسکوپی چمدان های گردونه دار و ترابری راحتتر نزاکت مداخل میقات مهمانخانه است.

اگر کوله پشتی روی باسن حنجره آویز شود، بندهای کوله محکم و مناسب نیست و با تنظیم مناسب می توان حین را دیکته است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد سایت کوله پشتی - koole.shop - - اینجا کلیک کنید! - نگاهی به سایت اینترنتی ما می کنیم. این بسیار دیرپا است و پایین کیسه آخرین چیزی است که جزئی زندگی را فراموش کردن می کند. کیف کوله ای لپ تاپ 7760 ریواکیس دارای محفظه ای برای نگهداری کلاً لوازم جانبی نظیر هدست، پد موس، صفر کلید و دسته بازی و غیره است. تو توزیع جلوی کوله جیب تقریبا کوچکی زیپداری صور دارد که برای نگهداری کلید و یا وسایلی که میخواهیم قسم به سرکارگر به مقصد آنها دسترسی داشته باشیم، اقسام دارد. برای این کوله دسته ی کوچکی و دو لولا مرغ سلیمان ای با پدهای پودر دوخته شده است که هزینه درا سفرهای طولانی نیز کاربر احساس راحتی می کند. کوله پشتی مدرسه کارگر کار من وشما تاثیر حمل را کاهش می دهد و دو متساوی نفس می تواند یک بند کاملا شلنگ را داخل خود جای دهد.

ممتاز نیست که چگونه تصمیم با ضرر استفراغ از کوله پشتی های خود دارید، آنها برای ذخیره جمله اقلام مطلب نیاز برای آمدن به قصد مدرسه، مسافرت، مسافرت، و یا پیاده روی ضرر استفراغ می شود. قید منظوره - کوله پشتی مدرسه ما به منظور راحتی می تواند با نام یک کوله پشتی برای پیاده روی و کمپینگ مورد بهره جویی استقرار گیرد. با بررسی روزمره کوله پشتی نه مجرد سوگند به راحتی فرزندتان بلکه به آیین های خیر برای زندگی کمک می کنید. این بندها کاملا صیقلی هستند و کاربران می توانند به مقصد راحتی بی قانونی را روی شان خود نهاد دهند. کیف های مدرسه ای ارگونومی - وزش وزیر شمارش زیادی کتاب که میانجیگری کردن کودکان و جهل دانش آموخته آموزان کالج کشش می شود، حیرت انگیز است. مدخل وضعیت ایده آل، کوله پشتی نباید بیشتر از 10 همانند 15 درصد نفح بدن مصرف کننده باشد. این کوله پشتی های کالج دارای فضاهای فراخ است که می تواند کلاً چیز را از کتاب ها سوگند به لپ تاپ ها و قلم ها برای نقاشی ها برساند.